September 2, 2016
SFZ má päť platinových partnerov
BRATISLAVA (SFZ/PETER ŠURIN) - SFZ v piatok prezentoval dohodu o spolupráci so spoločnosťou AAA Auto, ktorá sa zaradí do najvyššej kategórie medzi takzvaných platinových partnerov.
Takisto päť platinových a niekoľko ďalších oficiálnych partnerov sprevádzalo slovenskú reprezentáciu v úspešnom kvalifikačnom cykle, ktorý vyvrcholil premiérovou účasťou Slovenska na finálovom turnaji ME. Sformovala sa tak skupina ekonomicky, profesionálne aj imiždovo zdatných subjektov – Slovenská sporiteľňa, Kia, Puma, Respect, TV Joj, Betx, Maxima Broker, a Hörmann – ktorých spoločné pôsobenie sa pozitívne odrazilo na fungovaní národného mužstva. Posledný prádzninový deň sa skončili viacerým z nich zmluvy. ”Ďakujeme všetkým za spoluprácu a veľkú citeľnú podporu. Bez týchto partnerov by sme v potrebnom rozsahu fungovať nemohli” povedal riaditeľ SFZ Marketing Jaroslav Šišolák.
Nový kvalifikačný cyklus je príležitosťou pre nadviazanie aj nových partnerských väzieb. ”Zároveň však platí, že dlhodobí spoločníci ostávajú s nami aj naďalej,” potvrdil Šišolák pokračovanie spolupráce so Slovenskou sporiteľňou a TV Joj, oficálnym imidžpartnerom Marcom Mirellim a partnermi, spoločnosťami Hörmann a Seda.
K nim sa pridali traja noví platinoví partneri: spoločnosť Nike je osvedčenou značkou na poli oblečenia a výstroja futbalových tímov, napokon aj slovenskú reprezentáciu už v jednom dlhšom období zastrešovala. Garancia moderného dizajnu a kvality na jednej a športovej úrovne na druhej strane vytvárajú predpoklad na spoločný úspech.
Rovnako staronovým partnerom je Fortuna, ktorá sa popri domácej ligovej súťaži opäť spojila aj s futbalovým zväzom a reprezentačným mužstvom. Táto väzba fungovala napríklad aj v čase úspešnej kvalifikácie MS 2010 a počas následného finálového turnaja svetového šampionátu.
Novým v skupine platinových partnerov je spoločnosť AAA Auto. "Pre našu spoločnosťou je cťou byť partnerom Slovenského futbalového zväzu. Sme radi, že môžeme prispieť k ďalšiemu napredovaniu slovenského futbalu, na ktorý sú hrdí naši zákazníci i naši zamestnanci," povedala šéfka spoločnosti Karolína Topolová.
Postupný posun na predné miesta v európskom futbalovom rebríčku je potvrdením výkonnostného progresu prvého mužstva, ktoré je výkladnou skriňou slovenského futbalu, a signálom pre širokú verejnosť i ďalších potenciálnych partnerov, že spojenie so SFZ je zmysluplné pre zainteresované strany. ”Isteže stále je priestor pre vytvorenie nových partnerstiev, z ktorých budú profitovať obe strany, je v záujme slovenského futbalu vytvorenie silného a širokého portfólia spoločníkov, s ktorými má a bude mať SFZ rovnaký cieľ aj spôsob, ako ho naplniť,” potvrdil Jaroslav Šišolák aktivitu zväzu aj na marketingovom poli.
Súvisiace články
Žiadne správy v danej kategórii.