Slovenský futbalový zväz (Úvodná stránka)

Vitajte na stránkach Slovenského futbalového zväzu.

 
 
 
 
 

March 23, 2016

U Marka Mirelliho pripravujú kolekciu pre reprezentáciu na Euro 2016

BRATISLAVA (SFZ/PETER ŠURIN) – Do Francúzska na Euro 2016 odletia slovenskí reprezentanti perfektne oblečení, v nových oblekoch, podľa trendovej svetovej módy.

 
 
 
 
Spolumajiteľka spoločnosti Marco Mirelli Miriam Lisová Marcineková v spločnosti troch futbalových elegánov Martina Škrtela, Mareka Hamšíka a Juraja Kucku. Senec, 23. marca 2016.

Nevrť sa!” rázny hlas spolumajiteľky a konateľky spolčnosti Marco Mirelli Miriam Lisovej Marcinekovej zrovnal aj rozvíreného Martina Škrtela, ktorý neabsolvoval bratie mier od šikovných rúk ľudí z tejto partie prvý raz. Napokon tak, ako jeho spoluhráči Marek Hamšík, Juraj Kucka, Ján Ďurica či Vladimír Weiss, teda tí, čo boli v tejto situácii pred šiestimi rokmi, keď sa Slovensko chystalo premiérovo na veľký turnaj, vtedy to boli majstrovstvá sveta.

Niečo sa zmenilo,” vysvetľoval viacerým kamerám Marek Liso, druhý zo spolumajiteľov a konateľov. „V roku 2010 sme vsadili na obleky s prúžkami, teraz sú vzory predsa len iné. Držíme svetový trend.“ Viac v tejto chvíli prezrádzať nechcel, ale napokon sa uhovoriť aspoň na zopár faktov dal: ”Ponúkli sme na výber niekoľko modelov. Chystáme kolekciu pre 55-člennú výpravu, v nej sú zastúpené viaceré generácie, aj z hľadiska postavenia sú v nej rôzne kategórie. Okrem hráčov aj realizačný tím, špičkoví zväzoví funkcionári, musíme brať do úvahy aj to, že niekto oblek prosto „nosiť“ vie a iný nie.” Okrem farieb sa teda obleky budú odlišovať aj štýlom, futbalisti majú predsa len zoštíhlené a zúžené strihy na správnych miestach, pre tých ostatných sú nachystané veci v klasickej podobe.

Popravde, v štýlovom prostredí, v ktorom sa do bodky napĺňa motto spoločnosti „komplexná straostliovosť o odievanie mužov” sa slovenskí futbalisti pohybovali ľahko a suveréne, ako na trávniku. Hoci prišli v športovom, po pár minútach už boli v rôznom štádiu oblečenia (či skôr vyzlečenia) a postupne si pri meraní skúšali mnohé variácie oblekov, viest, košieľ, kravát. ”Máme finálny model, vieme, že všetko potrebujeme mať nachystané načas,” debatu o kvalite ale Marek Liso nepripustil jednoznačným postojom: ”Tá je absolútna samozrejmosť!”

Merianie a skúšanie sledoval riaditeľ SFZ Marketing Jaroslav Šišolák, ktorý mal jasno pri odpovedi, prečo sa SFZ opäť obrátil na spoločnosť Marco Mirelli. ”Z dvoch dôvodov: víťazné „dresy” sa nemenia, to bol prvý. A slovenská značka na svetovej úrovni bol druhý.”

V mnohých debatách medzi účastníkmi módnej akcie sa vlastne tentoraz futbal ani nepetriasal ako hlavná téma. Vo voľnej atmosfére sa riešilo viac, kto je módny guru v reperezentačnom kádri, či sa prestup Juraja Kucku do Milána, mekky talianskej módy, odrazil aj na jeho šatníku, koľko párov topánok má v skrini Ján Ďurica (neprezradil...), či ako sa chalani, preferujúci športové a ľahšie oblečenie, cítia nahodení v parádnych oblekoch.

Do polovice mája budeme s našou prácou hotoví,” slovo Mareka Lisa platí ako zákon. ”A verím, že aj talianski partneri stihnú termín, lebo bez ich dodávky opaskov a topánok by sa mohlo stať, že chlapci pôjdu do Francúzska obutí v kopčakách...” ešte viac odľahčil atmosféru, čo vzápätí využil Ján Ďurica a k obleku, ktorý si skúšal, si v pohode obul nové tenisky, nech všetci vidia, že mu nevadí ani vystreliť si sám zo seba. Dobrá nálada, pekné veci, u Marca Mirelliho to šlo od ruky.